Själv fick jag restskatt

Men fan också! Du är så trygg och säker att jag känner mig som ett tjurigt barn när det gäller det här med rökningen.

För två veckor sedan var de stora kvalen över för dig, men att det inte går lika lätt för mig får du ha förståelse för. Jag har säkert rökt dubbelt så många cigaretter som du, och jag har aldrig försökt sluta tidigare.

Försök att minnas hur det kändes alla de gånger du misslyckats och inse att jag inte skuldbelägger någon annan än mig själv.

Törs jag fortsätta ventilera mina tvivel och min vånda eller måste jag sätta upp en glättad fasad för att inte bli mästrad igen?

Det är väl för fan klart att min skattkarta ser likadan ut som din, men den prickade vägen till skatten är kanske annorlunda för mig.

Jag kämpar på, det är fortfarande inte lätt, men jag kämpar. Inhalatorn är nu kompletterad med en e-cigarett (sic) helt utan nikotin men som ger mig rökhosta.

Dessutom fick jag restskatt. För första gången någonsin.

Kram
Kerstin